Вихід

Аварійне відновлення ключів

У розділі «Рахунки» ви маєте можливість виконати наступні дії:

  • переглянути інформацію за вашими поточними, картковими рахунками, а також випущеним до рахунків карткам (див. «Картки»).
  • надати кожному рахунку власну назву (кнопка ) .
  • перейти на форму створення платежу – кнопка (див. «Платежі»).
  • перейти на форму запиту виписки за рахунком – кнопка (див. «Виписка»).

Якщо рахунок є картковим, перелік усіх карток, що випущені до рахунку буде відображено у зв’язці з рахунком.

Для того щоб сховати список рахунків натисніть кнопку «Згорнути» під списком.

Для перегляду детальної інформації оберіть необхідний рахунок зі списку. У формі, що відкриється, ви маєте змогу побачити:

  • статус рахунку та його найменування.
  • доступний залишок на рахунку.
  • поточний залишок.
  • незнижуваний залишок.
  • заблоковану на рахунку суму.
  • ліміт овердрафту.
  • суму за документами, що обробляються за рахунком.
  • інформацію щодо відділення банку, у якому обслуговується даний рахунок.
  • список карток, випущених до рахунку та коротку інформацію за ними (див. «Картки»).

Також із форми перегляду детальної інформації за рахунком ви маєте змогу експортувати реквізити рахунку в документ формату PDF.

У розділі «Рахунки» та на формі перегляду детальної інформації за картковим рахунком (секція «Список карток до рахунку») ви маєте змогу побачити список усіх випущених до рахунку карток, а також коротку інформацію за ними, яка включає:

  • статус картки.
  • вид картки (VISA, MC).
  • термін дії картки.
  • маскований номер картки.
  • найменування держателя картки (Embossed name на картці).

Кожен рядок списку є посиланням, за яким ви маєте змогу перейти на форму перегляду детальної інформації за карткою. На даній формі ви маєте змогу побачити:

  • інформацію щодо доступного залишку.
  • тип картки.
  • статус картки.
  • номер карткового рахунку.
  • заблоковану по картці суму.

Також із форми перегляду детальної інформації за карткою ви маєте змогу виконати наступні дії:

  • запитати архів руху за карткою (кнопка «Рух за карткою»).
  • перейти к форме управления карточными лимитами (кнопка «Карточные лимиты»).

Для зміни лімітів за карткою, оберіть необхідний тип ліміту (на зняття, на покупки або сумарні), натисніть кнопку та внесіть необхідні значення у поля, що відкриються. Для застосування лімітів натисніть «Підписати» (див. «Підписання документів»). Для запиту актуальної інформації щодо встановлених лімітах натисніть кнопку «Оновити». Для того щоб закриті форму керування лімітами натисніть «Скасувати».

  • дізнатися стан перевірки CVV2-коду (кнопка «Перевірка CVV2-коду»). У формі, що відкриється, ви маєте змогу запитати актуальну інформацію щодо стану перевірки CVV2-коду (кнопка «Запитати»), увімкнути перевірку (кнопка «Підписання документів»).
  • заблокувати картку (кнопка «Блокувати картку»). Для того щоб заблокувати картку у формі, що відкриється, оберіть причину блокування зі списку та натисніть кнопку «Підписати» (див. «Підписання документів»). Для того щоб закрити форму блокування картки натисніть «Скасувати».
  • анулювати картку (кнопка «Анулювати картку»).

У розділі «Платежі» ви маєте можливість переглянути реєстр операцій у національній валюті, перейти на форму створення нового платежу, а також на форму авторизації платежів ОТР-кодом.

На даній сторінці ви маєте змогу виконати наступні дії:

  • застосувати швидкий фільтр до списку документів – вкладки «Усі документи», «Непідписані», «Очікують ОТР-підтвердження», «Прибуток», «Видаток». Вкладки «Прибуток» та «Видаток» відображаються при згорнутому інформаційному меню (див. «Інформаційне меню»).
  • вказати період відображення.
  • відфільтрувати документи за датою, номером документу, найменуванням відправника або отримувача, сумою, призначенням платежу та статусом.
  • перейти на форму перегляду збережених призначень платежу – кнопка «Шаблони призначення платежів».
  • зберегти реєстр операцій у файл формату TXT, XML або CSV.
  • завантажити реєстр операцій з файлу формату TXT, XML або CSV.

При увімкненні фільтра «Непідписані» існує можливість вибору декількох платежів для масового підписання або видалення.

Кожен рядок списку є посиланням, за яким ви можете перейти на форму перегляду детальної інформації за документом.

На формі перегляду детальної інформації за документом ви маєте змогу виконати наступні дії:

  • роздрукувати документ.
  • створити новий документ на основі наявного (залежно від типу документа, прибутковий або видатковий, будуть доступні кнопки «Платіж» або «Копія платежу», відповідно).
  • зберегти документ без підпису.
  • підписати документ.
  • видалити документ.

Для переходу на форму створення нового платежу в національній валюті:

  • натисніть кнопку «Створити платіж».
  • оберіть тип переказу, перейшовши на відповідну вкладку («Платіж між своїми рахунками» або «Платіж контрагенту»).
  • в залежності від обраного типу переказу буде відкритий той чи інший набір реквізитів переказу. Заповніть реквізити власноруч або скористайтесь викликом довідників, що підключаються, (кнопка «…») для автоматичного заповнення.
  • натисніть кнопку «Підписати» для відправки платежу в банк (див. «Підписання документів»).

Для очищення заповнених полів і введення нових реквізитів натисніть кнопку «Очистити», кнопку «Повернутися» для повернення на сторінку перегляду реєстру платежів або кнопку «Зберегти» – для збереження платежу без підпису.

При натисканні кнопки «Шаблони призначення платежів» ви можете переглянути список ваших збережених призначень платежів.

Кожен рядок списку є посиланням, за яким ви маєте можливість перейти до форми перегляду детальної інформації щодо шаблона. Для редагування шаблона призначення платежу внесіть необхідні зміни у поле Призначення платежу та натисніть кнопку «Зберегти». Якщо ви бажаєте видалити шаблон, натисніть кнопку «Видалити» на формі перегляду детальної інформації щодо шаблона.

Для створення нового шаблона натисніть кнопку «Додати призначення платежу» на формі зі списком шаблонів. На формі, що відкриється оберіть контрагента з випадаючого списку, заповніть поля шаблона необхідними значеннями й натисніть кнопку «Зберегти».

«Документи» – вкладка, на якій ви можете переглянути реєстр операцій у іноземній валюті.

На даній сторінці ви маєте змогу виконати наступні дії:

  • Вибрати період відображення даних.
  • Виконати сортування та фільтрацію документів у списку.
  • Перейти на форму перегляду докладної інформації за вибраним документом з можливістю роздрукувати його (кнопка «Друк»).

«Непідписані» – вкладка, на якій ви можете переглянути список усіх ваших заявок, що потребують накладення підпису.

На формі зі списком заявок в статусі «Не має підпис» ви можете виконати наступні дії:

  • Зазначити період відображення даних.
  • Виконати сортування та фільтрацію заявок в списку за датою, номером, типом, сумою, валютою, найменуванню одержувача.
  • Підписати одну або кілька заявок, зазначивши їх символом    та натиснувши кнопку    «Підписати».
  • Видалити одну або кілька заявок, зазначивши їх символом    та натиснувши кнопку «Видалити».
  • Перейти на форму перегляду докладної інформації та редагування потрібної заявки, вибравши її зі списку.

«Купівля», «Продаж», «Конверсія», «SWIFT» – вкладки для переходу до списків ваших заявок на купівлю, продаж, конверсію валюти та документів SWIFT.

На формі з потрібним списком заявок ви можете виконати наступні дії.

  • Зазначити період відображення даних.
  • Виконати сортування та фільтрацію заявок в списку.
  • Перейти на форму перегляду вибраної заявки.
  • Перейти до редагування та підписання заявки в статус «Не має підпис», натиснувши кнопку   .
  • Копіювати документ, натиснувши кнопку   .
  • Переглянути причину відхилення заявки в статусі «Відхилений», яка відображається при наведенні курсору на іконку   .
  • Перейти до створення нової заявки (кнопка «Створити заявку», див «Нова заявка на купівлю валюти», «Нова заявка на продаж валюти», «Нова заявка на конверсію валюти», Новый SWIFT-документ) .

Перегляд/редагування заявки

На формі перегляду/редагування заявки, в залежності від її статусу, ви можете виконати наступні дії.

  • Внести зміни в документ зі статусом «Не має підпис.». Для збереження виправлень натисніть кнопку «Зберегти». Щоб скасувати дії на формі редагування, натисніть кнопку «Скасувати»..
  • Накласти підпис на документ (кнопка «Підписати» див. «Підписання документів» ).
  • Надрукувати документ (кнопка «Друк»).
  • Копіювати документ (кнопка «Копія платежу»).
  • Видалити документ в статусі «Очікує обробки», натиснувши кнопку «Відкликати»).
  • Повернутися на сторінку зі списком документів (кнопка   ).

Щоб створити нову заявку на купівлю валюти, виконайте наступні дії:

  1. Виберіть пункт меню «Платежі у валюті», див. Платежі у валюті.
  2. На формі, що відкрилася, перейдіть на вкладку «Купівля».
  3. На формі, що відкрилася, натисніть кнопку «Створити заявку».
  4. На новій формі в секції «Параметри документа»:
    • Вкажіть дату документа та дату, до якої дійсна заявка (за умовчанням – поточний день).
    • Номер документа заповнюється автоматично після вибору рахунку списання, але ви можете змінити його.
  5. У секції «Валюта»:
    • Вкажіть код валюти або виберіть валюту зі списку.
    • Введіть суму валюти. Якщо ви вказуєте суму в національній валюті, встановіть відповідний перемикач
    • Виберіть зі списку номер рахунку, на який будуть зараховані валютні кошти.
  6. Вкажіть курс купівлі за допомогою перемикачів: «За курсом уповноваженого банку/ Ринковий», «Фіксований» або «За угодою» (якщо є доступними).
  7. У секції «Комісія» виберіть за допомогою перемикачів тип комісії (за наявності):
    • «Утримати з суми на купівлю». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму.
    • «Списати з нашого рахунку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та виберіть рахунок списання комісії.
    • «Перерахувати на рахунок у банку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та рахунок банку.
  8. Виберіть рахунок в національній валюті, з якого будуть списані кошти.
  9. У секції «Підстава купівлі» вкажіть, якщо потрібно, реквізити контракту, під який оформляється заявка, та ціль купівлі валюти. При натисканні кнопки «…» відбувається перехід на форму для введення документів, що є підставою для купівлі валюти.
  10. У секції «Пенсійний фонд» вкажіть реквізити пенсійного фонду, якщо потрібні дані для пенсійного збору.
  11. Введіть примітки та коментарі до платежу за заявкою.
  12. Для збереження непідписаної заявки натисніть кнопку «Зберегти». Щоб накласти підпис на документ, натисніть кнопку «Підписати» (див. «Підписання документів»).

Щоб створити нову заявку на продаж валюти, виконайте наступні дії:

  1. Виберіть пункт меню «Платежі у валюті», див. Платежі у валюті.
  2. На формі, що відкрилася, перейдіть на вкладку «Продаж».
  3. На формі, що відкрилася, натисніть кнопку «Створити заявку».
  4. На новій формі в секції «Параметри документа»:
    • Вкажіть дату документа та дату, до якої дійсна заявка (за умовчанням – поточний день).
    • Номер документа заповнюється автоматично після вибору валютного рахунку, але ви можете змінити його.
  5. У секції «Валюта»:
    • Вкажіть код валюти або виберіть валюту зі списку.
    • Введіть суму валюти.
    • Виберіть зі списку номер рахунку, з якого будуть списані валютні кошти.
  6. Вкажіть курс продажу за допомогою перемикачів: «За курсом уповноваженого банку/ Ринковий», «Фіксований» або «За угодою» (якщо є доступними).
  7. У секції «Комісія» виберіть за допомогою перемикачів тип комісії (за наявності):
    • «Утримати з суми на продаж». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму.
    • «Списати з нашого рахунку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та виберіть рахунок списання комісії.
    • «Перерахувати на рахунок у банку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та рахунок банку.
  8. Виберіть рахунок зарахування національної валюти.
  9. У секції «Підстава продажу» вкажіть, якщо потрібно, реквізити контракту, під який оформляється заявка, та мету продажу валюти. При натисканні кнопки «…» відбувається перехід на форму для введення документів, що є підставою для продажу валюти.
  10. Введіть примітки та коментарі до платежу за заявкою.
  11. Для збереження непідписаної заявки натисніть кнопку «Зберегти». Щоб накласти підпис на документ, натисніть кнопку «Підписати» (див. «Підписання документів»).

Щоб створити нову заявку на конверсію валюти, виконайте наступні дії:

  1. Виберіть пункт меню «Платежі у валюті», див. Платежі у валюті.
  2. На формі, що відкрилася, перейдіть на вкладку «Конверсія».
  3. На формі, що відкрилася, натисніть кнопку «Створити заявку».
  4. На новій формі в секції «Параметри документа»:
    • Вкажіть дату документа та дату, до якої дійсна заявка (за умовчанням – поточний день).
    • Номер документа заповнюється автоматично після вибору валютного рахунку продажу, але ви можете змінити його.
  5. У секції «Валюта покупки»:
    • Вкажіть код валюти або виберіть валюту зі списку.
    • Введіть суму валюти.
    • Виберіть зі списку номер рахунку, з якого будуть списані валютні кошти.
  6. У секції «Валюта продажу»:
    • Вкажіть код валюти або виберіть валюту зі списку.
    • Введіть суму валюти.
    • Виберіть зі списку номер рахунку, з якого будуть списані валютні кошти.
  7. Вкажіть курс конверсії за допомогою перемикачів: «Уповноваженого банку/ Ринковий», «Фіксований» або «За угодою» (якщо є доступними).
  8. У секції «Комісія» виберіть за допомогою перемикачів тип комісії (за наявності):
    • «Утримати з суми на продаж» (за умовчанням). При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму.
    • «Списати з нашого рахунку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та виберіть рахунок списання комісії.
    • «Перерахувати на рахунок у банку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та рахунок банку.
  9. У секції «Коментарі» введіть контактну інформацію та коментарі до платежу за заявкою.
  10. Для збереження непідписаної заявки натисніть кнопку «Зберегти». Щоб накласти підпис на документ, натисніть кнопку «Підписати» (див. «Підписання документів»).

Щоб створити новий документ, виконайте наступні дії.

  1. Виберіть пункт меню «Платежі в валюті», див. «Платежі в валюті».
  2. На формі, що відкрилася, перейдіть на вкладку «SWIFT».
  3. На формі, що відкрилася, натисніть кнопку «Створити заявку».
  4. На новій формі в секції «Параметри документа»:
    • Зазначте дату документа (за умовчанням – поточний день).
    • Номер документа заповнюється автоматично після вибору рахунку платежу, але ви можете змінити його.
    • Вкажіть терміновість (звичайний або терміновий документ) або виберіть терміновість документа: Т+0 – сьогодні, Т+1 – завтра, Т+2 – післязавтра (варіант залежить від налаштувань системи).
  5. У секції «Валюта (код) (32А - Currency (code))» вкажіть валюту та суму платежу.
  6. У секції «Платник (50 - Ordering Customer)» виберіть зі списку рахунок списання та вкажіть реквізити платника.
  7. Якщо платіж здійснюється через банк-кореспондент, в секції «Банк-кореспондент (56 - Intermediary Bank)» виберіть зі списку опцію A\D:
    • Опція «А» дає можливість ввести тільки BIC/SWIFT-код.
    • Опція «D» дає можливість зазначити назву банку, країну, місто та адресу банку.

    Ви можете вибрати банк з міжнародного довідника банків (кнопка «...») або ввести реквізити банку вручну.

  8. У секції «Банк-одержувач (57 - Beneficiary Bank)» виберіть банк з довідника (кнопка «...») або вкажіть реквізити банку вручну. Виберіть зі списку опцію:
    • «Пусто» – дає можливість зазначити тільки номер рахунку в банку.
    • Опція «А» дає можливість ввести тільки BIC/SWIFT-код та номер рахунку.
    • Опція «D» дає можливість зазначити назву банку, країну, місто та адресу банку, номер рахунку.
  9. У секції «Одержувач (59 - Beneficiary)» виберіть одержувача з довідника (кнопка «...», див. «Контрагенти» або вкажіть дані про одержувача вручну.
  10. У секції «Деталі платежу (70 - Details Of Payment)» вкажіть призначення платежу та підставу для платежу.
  11. У секції «Відомості про витрати (71 - Details Of Charges)»:
    • Виберіть тип комісії: За рахунок відправника (OUR), Комісії банків-кореспондентів за рахунок одержувача (SHA), За рахунок одержувача (BEN), Платіж в USD з гарантією доставки повної суми (OUROUR).
    • Виберіть рахунок комісії (в національній валюті).
    • Виберіть код операції з довідника (кнопка «...») або вкажіть його вручну.
    • Вкажіть код країни одержувача (виберіть зі списку).
  12. У секції «Додаткова інформація (72 - Additional information)» введіть додаткову інформацію для одержувача платежу, введіть коментар до платежу, вкажіть бажану дату обробки заявки (за умовчанням встановлюється поточна дата).
  13. Для збереження непідписаної заявки натисніть кнопку «Зберегти». Щоб накласти підпис на документ, натисніть кнопку «Підписати» ( див. «Підписання документів»).

Для підтвердження активної операції необхідно підписати документ перед відправкою у банк. Після того як ви перевірили правильність заповнення реквізитів документа, існує можливість підписати документ.

Підписання за допомогою електронно-цифрового підпису (ЕЦП):

  1. Натисніть кнопку «Підписати».
  2. За допомогою кнопки , на формі, що з’явиться, вкажіть папку, в якій міститься ваш секретний ключ.
  3. Введіть пароль до секретного ключа.
  4. Натисніть кнопку «Підписати».

Документ, який відправляється у банк, має бути підписаний лише діючими на момент відправки сертифікатами, інакше він буде відправлений з помилкою.

Підписання від імені іншого користувача:

  1. Натисніть кнопку "Підписати від імені іншого користувача".
  2. У новій формі виберіть логін користувача.
  3. За допомогою кнопки виберіть файл з секретним ключем виберіть файл з секретним ключем, підписання від імені іншого користувача є доступним тільки якщо тип вашого ключа відповідає типу ключа вибраного користувача.
  4. Введіть пароль до секретного ключа.
  5. Натисніть кнопку Підписати.

Підписання за допомогою SMS:

  1. Натисніть кнопку «Підписати».
  2. На екрані буде відображено повідомлення щодо необхідності введення пароля з SMS. Натисніть «ОК».
  3. Після цього на номер вашого мобільного телефону буде відправлено SMS повідомлення з кодом підтвердження.
  4. Введіть код у поле, що з’явиться та натисніть кнопку «Підписати».
  5. Якщо термін дії одноразового пароля вичерпано, ви отримаєте відповідне повідомлення. Для запиту нового пароля натисніть кнопку «Повторно відправити SMS».

Підписання за допомогою ЕЦП та апаратного віртуального (SMS) токена:

  1. Виконайте підписання за допомогою ЕЦП.
  2. Після підписання буде відображено повідомлення про необхідність перейти до списку документів, що вимагають підтвердження, та авторизувати документ за допомогою ОТР-пароля.
  3. Перейдіть на сторінку «Очікують ОТР-підтвердження», натисніть кнопку ("Авторизувати") в рядку вибраного документа.
  4. Введіть в поле «ОТР-пароль» послідовність цифр, згенеровану вашим ОТР-токеном або отриману в SMS.
  5. Натисніть кнопку .

На вкладці «Контрагенти в нац. валюті» у вас є можливість переглянути список своїх контрагентів. Для зручності пошуку ви маєте змогу відфільтрувати контрагентів за характером платежу (вкладки «Прибуток» та «Видаток») або залишити у списку лише обраних (вкладка «Обрані»).

Для додавання контрагента в обрані його необхідно відмітити символом (максимум 10 контрагентів).

Для швидкого пошуку контрагента у списку ви маєте можливість скористатися рядком пошуку, вказавши один з реквізитів контрагента (найменування, код ЄДРПОУ/ІПН, МФО банку контрагента або номер рахунку контрагента).

За кожним контрагентом зі списку вам доступний швидкий перехід до форми створення платежу (кнопка  , див. «Платежі»), а також до форми формування виписки (кнопка  , див. «Виписка»).

Для видалення контрагента зі списку натисніть кнопку «Видалити».

Якщо контрагент має декілька рахунків у різних банках, то у стовпчиках Банк контрагента та Рахунок буде відображено записи «та ще N банків», «та ще M рахунків», при натисканні на які буде відображено інші записи за цим контрагентом.

На вкладці «Контрагенти SWIFT» ви можете переглянути список своїх контрагентів SWIFT.

Для швидкого пошуку контрагента в списку ви можете скористатися рядком контекстного пошуку, вказавши один з реквізитів контрагента.

За кожним контрагентом зі списку вам доступний швидкий перехід до форми створення платежу (кнопка  , див. «Новый SWIFT-документ»).

Для видалення одного або декількох контрагентів виберіть їх зі списку, поставивши позначку та натиснувши кнопку «Видалити».

У розділі «Виписка» ви маєте змогу запитати формування виписки, задати її параметри, а також обрати рахунок (перелік рахунків) для відображення, перемкнувши відповідний необхідному рахунку селектор у положення «увімкнено».

Для того, щоб відобразити виписку на екрані монітора та роздрукувати її, натисніть кнопку «Переглянути та роздрукувати». Також ви маєте змогу зберегти виписку у файл (формат TXT, XML або CSV) або відправити на e-mail.

При формуванні виписки за контрагентом (див. «Контрагенти), у виписці буде відображено тільки ті записи, що містять реквізити даного контрагента.

У розділі «Повідомлення» ви маєте змогу переглядати отримані та відправлені повідомлення, а також створювати нові.

У переліку повідомлень міститься загальна інформація: дата, відправник, тема повідомлення, статус прочитання, статус повідомлення.

На формі передбачено фільтри, застосувавши які можна отримати інформацію тільки за тією категорією повідомлень, що найбільше вас цікавить.

Для перегляду детальної інформації клікніть на рядку з повідомленням, що вас цікавить.

Для видалення повідомлень оберіть їх зі списку, поставивши відмітку  , і натисніть кнопку «Видалити».

Для створення повідомлення необхідно виконати наступні дії:

  1. Натисніть кнопку «Нове повідомлення» на формі зі списком повідомлень.
  2. Оберіть філію банку з випадаючого списку.
  3. Вкажіть тему повідомлення.
  4. Ви маєте змогу обрати завдану тематику повідомлення у полі Адресація повідомлення.
  5. Напишіть текст повідомлення.
  6. Для того щоб вкласти у повідомлення файл, натисніть кнопку  . Якщо є необхідність вкласти декілька файлів, повторно натисніть кнопку  .
  7. Оберіть файл, який плануєте використати у якості вкладення. Якщо необхідно видалити вкладення, натисніть кнопку «Видалити».

    Увага! Кількість вкладень до повідомлення не обмежена. При цьому повідомлення не може містити декілька файлів із однаковою назвою.

  8. Для відправки повідомлення у банк натисніть «Підписати».
  9. Для відправлення повідомлення без підпису натисніть «Відправити без підпису».
  10. Для повернення на сторінку із переліком повідомлень натисніть «Повернутися».

У розділі «Налаштування» ви маєте змогу виконати наступні дії:

  1. У розділі персональних налаштувань:

    • змінити мову інтерфейсу користувача.
    • вказати необхідність відображення закритих депозитних та кредитних договорів.
    • задати час до автовідключення сеансу, якщо у системі не виконувались дії користувача.
    • налаштувати параметри облікового запису.
    • налаштувати параметри відображення рахунків.
    • налаштувати розсилку.
    • переглянути журнал операцій користувача в системі.
    • скинути лічильники.
  2. У розділі безпеки:

    • змінити пароль на вхід до системи.
    • змінити пароль до секретного ключа.
    • виконати зміну сертифіката.
    • роздрукувати поточний сертифікат.

Для застосування налаштувань натисніть кнопку «Зберегти».

В інформаційному меню ви маєте змогу переглянути інформацію щодо встановлених банком курсах валют, діючих акціях та пропозиціях, а також побачити рейтинг усіх своїх контрагентів.

Для того щоб згорнути інформаційне меню натисніть кнопку  .

У секції відображається інформація щодо встановлених банком курсів валют.

Існує можливість відображення курсу НБУ, курсу обміну готівки через касу банку, а також курсу для безготівкових операцій (кнопки «НБУ», «Готівковий», «Безготівковий»).

У даній секції ви маєте можливість побачити інформацію про акції та пропозиції банку. Для переходу на сторінку детальної інформації щодо акції натисніть на банер відповідний. Для того щоб згорнути блок натисніть кнопку  .

Рейтинг формується за всіма контрагентами, з якими були фінансові операції у порядку зменшення суми операцій.

Існує можливість відображення рейтингу контрагентів залежно від типу операцій – прибуток (за сумою кредитових документів), видаток (за сумою дебетових документів), а також контрагентів, що додані до обраних.

Для вибору періоду, за який буде відображено інформацію (місяць, квартал, рік), установіть відповідний перемикач.

Для відображення більшої кількості контрагентів у рейтингу натисніть кнопку «Показати більше».

Кожен рядок рейтингу ю посиланням, за яким ви маєте можливість перейти у розділ меню «Контрагенти».

ВСІ ВІДОМОСТІ вкладка, на якій ви можете переглянути список усіх ваших заплатних відомостей. На цій сторінці ви можете виконати такі дії:

  • Зазначити період відображення даних.
  • Виконати сортування та фільтрування відомостей в списку.
  • Копіювати вибрану відомість, натиснувши кнопку .
  • Підписати вибрану непідписану відомість, натиснувши кнопку .
  • .
  • Імпортувати зарплатні відомості із зовнішніх систем, натиснувши кнопку "Завантажити із файлу". Імпорт можливий з файлів формату XML, DBF, XLS
  • Перейти на форму перегляду/редагування вибраної зарплатної відомості.
  • Перейти до створення нової зарплатної відомості, натиснувши кнопку "Створити відомість".

НЕПІДПИСАНІ вкладка, на якій ви можете переглянути список ваших зарплатних відомостей, що вимагають накладення підпису. На цій сторінці ви можете виконати такі дії:

  • Зазначити період відображення даних.
  • Виконати сортування та фільтрування відомостей у списку.
  • Копіювати вибрану відомість, натиснувши кнопку .
  • Підписати вибрану відомість, натиснувши кнопку .
  • Підписати одну або декілька відомостей, зазначивши їх символом та натиснувши кнопку "Підписати".
  • Видалити одну або кілька відомостей, відзначивши їх символом та натиснувши кнопку "Видалити".
  • Перейти на форму перегляду та редагування зарплатної відомості, вибравши її зі списку.

ОЧІКУЮТЬ ОТР-ПІДТВЕРДЖЕННЯ вкладка є доступною, якщо використовується авторизація документів за допомогою ОТР-пароля. На цій сторінці ви можете виконати такі дії:

  • Виконати сортування та фільтрування відомостей в списку.
  • Авторизувати індивідуальну відомість або пакет відомостей, натиснувши кнопку .
  • .
  • Відхилити індивідуальну відомість або пакет відомостей, натиснувши кнопку .
  • Перейти на форму перегляду зарплатної відомості, вибравши її зі списку.

Перегляд/редагування відомості

На формі перегляду/редагування відомості, в залежності від її статусу, ви можете виконати наступні дії

  • Внести змінення до відомості зі статусом «Не всі підписи». Для збереження виправлень натисніть кнопку 'Зберегти'.
  • Підписати відомість (див. "Підписання документів")
  • Надрукувати відомість (кнопка "Друк").
  • Копіювати відомість (кнопка "Копія платежу").
  • Повернутися на сторінку зі списком відомостей (кнопка ).

Нова зарплатна відомість

Для створення нової зарплатної відомості виконайте такі дії:

  1. У розділі Зарплата/Зарплатні відомості натисніть кнопку "Створити відомість".
  2. У секції «Параметри відомості» зазначте дату валютування. Дата та номер відомості встановлюються автоматично, але ви можете їх редагувати.
  3. У секції «Підприємство» зі списків виберіть вид нарахування, підприємство, зарплатний проект, рахунок платника. Якщо для оплати використовується рахунок іншого банку, встановіть відповідний перемикач. Виберіть зі списку транзитний рахунок підприємства, на який переводяться кошти з рахунку платника для подальшого перерахування на рахунки співробітників згідно з нарахуваннями зарплатної відомості.
  4. Заповніть поле «Коментар», якщо потрібно.
  5. Зазначте нарахування за зарплатною відомістю.
    • Перейдіть на вкладку "Нарахування".
    • Натисніть кнопку "Додати нарахування".
    • У новій формі зазначте співробітника та суму перерахування на рахунок.
    • Натисніть кнопку "Зберегти".
  6. Зв'яжіть введені документи з оплати податків з відомістю або додайте нові податкові документи.
    • Перейдіть на вкладку "Документи з оплати податків".
    • Натисніть кнопку "Добавить документ".
    • У новій формі за допомогою перемикачів вкажіть тип документа: платіжне доручення або скан-копія документа.
    • Якщо ви вибрали тип документа - платіжне доручення, натисніть кнопку «...», виберіть у новій формі документ зі списку. Поля форми «Документи з оплати податків» заповняться автоматично. Ви можете зазначити примітки до документа. Натисніть кнопку"Зберегти".
    • Якщо ви вибрали тип документа - скан-копія, за допомогою кнопки «...» зазначте шлях до документа (у форматах PDF та DOC). Найменування документа буде відображено в примітках. Натисніть кнопку "Зберегти".
  7. Підпишіть відомість (див. «Підписання платежів») або збережіть її без підпису (кнопка "Зберегти").

"СПІВРОБІТНИКИ"- сторінка, на якій ви можете переглянути список анкет ваших співробітників. На цій сторінці ви можете виконати такі дії:
  • Виконати сортування та фільтрування анкет у списку.
  • Перейти на форму перегляду/редагування вибраної анкети.
  • Копіювати анкету натиснувши кнопку .
  • Переглянути причину відхилення анкети, навівши на іконку .
  • Перейти до створення нової анкети (кнопка «Створити »).
  • Імпортувати список співробітників із зовнішніх систем (кнопка «Завантажити із файлу»). Імпорт є можливим з файлів форматів XML, XLS, CSV та DBF.
  • Експортувати список співробітників підприємства в файли форматів XML, TXT, HTML, CSV (кнопка «Зберегти у файл»).

Перегляд/редагування анкети

На формі перегляду/редагування анкети, в залежності від її статусу, ви можете виконати такі дії:

  • Внести змінення в анкету та зберегти її (кнопка «Зберегти»).
  • Копіювати анкету (кнопка «Копія анкети»).
  • Відкликати анкету (кнопка «Відкликати»).
  • Відновити анкету (кнопка «Відновити»).
  • Повернутися на сторінку зі списком анкет ().

Нова анкета

Для створення нової анкети виконайте такі дії:

  1. У розділі Зарплата/Анкети співробітників натисніть кнопку «Створити».
  2. Заповніть секцію «Інформація про співробітника»: ПІБ співробітника, його стать, ідентифікаційний код (для нерезидентів, а також для резидентів, які відмовилися від присвоєння ідентифікаційного коду, заповнюється значенням «000000000»). Транслітерацію імені клієнта для нанесення на картку ви можете ввести вручну або натисніть кнопку «...», щоб виконати автоматичну транслітерацію.
  3. Заповніть вкладку «Паспортні дані»..
  4. Заповніть вкладку «Домашня адреса». В поле «Адреса» слід зазначити повну домашню адресу співробітника, якщо неможливо ввести адресу з розбиванням на окремі поля вкладки.
  5. Заповніть вкладку «Контакти». Заповнення хоча б одного номера телефону є обов'язковим. Слід ввести повний номер телефону з кодом країни, кодом зони/міста/мобільного оператора» додайт, знак «+» вводити необов'язково.
  6. На вкладці «Підприємства» додайте зв'язок з підприємством: натисніть кнопку «Додати зв'язок з підприємством», заповніть поля нової форми, натисніть кнопку «Зберегти».
  7. На вкладке «Дополнительно» укажите секретное слово, которое может использоваться для идентификации сотрудника.
  8. Збережіть новий запис про співробітника, натиснувши кнопку «Зберегти».

"ЗАРПЛАТНІ ПРОЕКТИ" - сторінка, на якій відображаються основні відомості про ваші підприємства та їх зарплатні проекти. На цій сторінці ви можете виконати такі дії:
  • Виконати сортування та фільтрування даних у списку
  • Переглянути список зарплатних проектів вибраного підприємства (кнопка "Розгорнути"). Встановіть перемикач "Відображати закриті ЗКП", якщо потрібно, щоб відображалися закриті зарплатні проекти. Кожен рядок списку є посиланням для переходу до докладної інформації щодо проекту та списку співробітників підприємства (форма «СПІВРОБІТНИКИ ЗКП»)

«СПІВРОБІТНИКИ ЗКП» - сторінка, на якій ви можете переглянути інформацію про підприємство, зарплатний проект та ваших співробітників. На цій сторінці ви можете виконати сортування та фільтрування даних у списку співробітників. Дані на формі є доступними в режимі перегляду